vrijdag 17 oktober 2014

Aloaaa, 

Mijn tweede blog is meteen een tag. Ik ben namelijk getagd door Jorines Life :)Deze tag gaat over ''De Herfst'', het is natuurlijk de perfecte tijd van het jaar om zo'n tag te maken. Ik vond het super leuk om deze vragen te beantwoorden en om het artikel van Jorine te lezen. Ik vind het altijd super leuk om eens te horen wat anderen mensen nou eigenlijk denken over de alledaagse dingen of juist de hele gekke dingen. 






















Wat is er zo leuk aan de herfst? 
Ik vind het allerleukste aan de herfst dat het er zo leuk en gezellig uit ziet met al die gekleurde bladeren en die gezellige huizen waar 'avonds de kaarsjes en sfeer lampjes al vroeg aanstaan omdat het natuurlijk al veel eerder donker word. Ik ben niet z'on fan van door de regen fietsen maar des te meer kan je dan genieten van het lekker droog thuis zitten tegen de verwarming (en sinds dit jaar met mijn onecieee <3). 

Favoriete herfst drank? 
Ik denk dat dat voor de meeste mensen wel het zelfde is toch?
Warme chocolademelk met slagroom :). Vooral als je dan niet uit die akelige regen komt en als je het koud hebt, en dan lekker tegen de verwarming aan met een lekkere kop chocomel hmmm....

Favoriete geur?
De geur van de natte herfstbladeren! 
Jaaa wat ruikt dat lekker! Dat zijn van die kleine dingetjes die dan meteen een groot deel van de sfeer bepalen. 

Make-up voor de herfst? 
Tja... ik weet dat ik nu niet heel origineel ben, maar ik ben het toch eigenlijk helemaal met Jorine eens!
Een mooie blush, als je in de herfst een beetje je kleur kwijt raakt staat het wel schattig non-galant en gewoon wel vrolijk. Helemaal perfect dus voor bij een ECHTE herfst-outfit toch?

Go to moisturiser?
Daar hoefde ik niet lang over na te denken.
Lippenbalsem! In de koude herfst en winter is dat mijn beste vriend.
Als ik thuis kom en mijn lippen helemaal schraal en droog zijn en ik het gevoel heb dat ze elk moment kunnen barsten kan ik mijn lippenbalsem niet snel genoeg op mijn lippen smeren.
En dan alsof het helpt doe ik er dan altijd 4000 lagen op en zie ik er uit als een clown... maar ja... je moet er wat voor over hebben he!

Must have item?
Zo'n lekker dik vest waar je diep in weg kan kruipen en voor in huis een comfi jogging broek.
Super lekker warm (niet al te sexy, maar ach we zijn toch in huis) en heerlijk om lekker in op de bank te liggen met chocomel en een heeeleboel lippenbalsem. 

Favoriete muziek? 
Tja... ik heb niet echt favo muziek voor in de herfst... ik denk dat elk jaar weer verschilt.

Favoriete herfst outfit? 
Voor in huis gewoon die heerlijke joggingbroek en dat lekkere vest, maar voor naar school het liefst een lekkere leuke trui met een leuke skinnyjeans. Een voor op de muts en buiten een lekker mutsje.

Autumn food? 
Appeltaaaart!!! Ik ben toch niet de enige die daar aan denkt als ik aan herfst denk?
Hmmm... lekkere warme appeltaart, chocomel en een hele boel slagroom :)

Favoriete place to be?
Thuis, op de bank, voor mijn verwarming.
zodra het een beetje koud word is deze plaats MIJN OFFICIËLE HEAVEN!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten