vrijdag 17 oktober 2014

Welcome to Noa's Jasmijntjes

Hey,

Hier is een kleine introductie van mezelf en waarom en waarover ik een blog schrijf.Ik was al een tijdje aan het nadenken over of ik een blog zou beginnen of niet...En toen eindelijk dacht ik, weet je wat, ik doe het gewoon en als het dan echt totaal mislukt en nergens op lijkt kan ik het altijd nog voor eeuwig verwijderen en doen alsofhet nooit bestond.





In deze blog ga ik schrijven over dingen die mijn interesseren en boeien.Ik ga schrijven over mijn dagelijks leven (Ik hoop dat dat ook wat zal zijn over mijn steeds langer wordende afstanden die ik hardlopend afleg), en over alle anderen dingen waar van ik denk dat ze interessant zijn.Hier alvast een Introductie van wie ik ben:Ik heet Noa Jasmijn (vandaar ook de naam van mijn blog), ik ben 13 jaar, ik zit in de tweede en woon in Hilversum.Ik hou van zingen, ik haaaat huiswerk, en ben dol op mergpijpjes jum <3.Ik loop dus ook hard zoals ik al zei, maar dat wordt steeds minder nu ik van atletiek af ben. Ik denk dat ik nog wel een keer een artikel schrijf speciaal over mijn hardlooplife. Ik hoop dat ik genoeg inspiratie zal krijgen om leuke blogartikelen over te schrijven die ook nog een beetje interessant zijn om te lezen :) Ik heb super veel zin om een hele hoop leuke blogs te schrijven over mijn ''interessante'' leventje.Dat was het dan, het eerste artikel van mijn blog!

Welcome to Noa's Jasmijntjes <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten